سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده محمود

علی دایی: اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که از تاکتیک‌ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی صحبت کند برای بازگشت به تیم ملی هرگز عذرخواهی نکردم
 
مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد. شما باید این را حساب کنید که طارمی در بازی‌هایی که تیم ملی در مرحله قبل و همین مرحله انجام داد، چند گل زده و چند پاس گل داده است. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.
 
اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که در آن زمان برای بازگشت به تیم ملی عذرخواهی کرده بود، گفت: اصلاً و ابداً چنین چیزی صحت ندارد و من برای کاری که انجام ندادم عذرخواهی نکردم. ما در امارات یک بازی دوستانه داشتیم که با سه گل باختیم و بعد از آن یک نفر از طرف آقای مصطفوی به آلمان آمد و با من صحبت کرد. در آن جلسه مسائلی بیان شد که خیلی از آنها به صورت برعکس در رسانه‌ها منعکس شد. به هیچ عنوان بابت کاری که انجام ندادم عذرخواهی نکردم و همان زمان هم عاشق تیم ملی بودم و بعد از اینکه از من خواسته شد برگردم با کمال میل این موضوع را پذیرفتم.
وحید بیات‌لو، سرمربی سابق ماشین‌سازی به عنوان دستیار اکبر میثاقیان انتخاب شد.
 
مهاجم گابنی در آستانه عقد قرارداد با گل گهر
 
تیم فوتبال گل گهر برای اینکه بتواند در لیگ بیست و یکم چهره یک تیم مدعی را داشته باشد، بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده است.
بعد از اینکه گل گهر در ساعت آخر فصل نقل و انتقالات احمد موسوی را از استقلال جذب کرد، حالا هم یک مهاجم گابنی را می خواهد به خدمت بگیرد و او هم اکنون در تهران حضور دارد تا با این تیم قرارداد امضا کند.
 
در این بین قرار است این بازیکن بعد از تایید فنی از سوی امیر قلعه نویی و شرکت در تست های پزشکی قراردادش را با گل گهر نهایی کند.
 
فوتبالیست های ایرانی به شکل انفرادی، بازیکنان تکنیکی، جا افتاده و به لحاظ جسمانی مقاوم تری هستند و در سطح برجسته و قابل توجهی قرار دارند. 
 
آنچه تا حدوی دچار کمبودش هستند و می بینم که فضای زیادی برای پیشرفت در آن دارند، در خصوص توانایی تاکتیکی است.  
در زمینه تاکتیک پذیری هنوز آنقدر خوب نیستند ولی وقتی به یک برنامه دراز مدت نگاه می کنیم، این را می توان به آن ها آموزش داد و به این شکل سطح فوتبال ایران هم می تواند پیشرفت کند. 
اروپایی ها از دیرباز به لحاظ تاکتیکی جلوتر بودند و از آنجایی که ایران بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا دارد، آرام آرام این مساله هم در حال تغییر است.
 
الهامی از هدایت نساجی استعفا داد
ساکت الهامی در تمرین امروز نساجی با بازیکنان خداحافظی کرد و در صورت تایید استعفایش، از نساجی جدا خواهد شد.
باشگاه نساجی: الهامی به کارش ادامه می‌دهد.
حدادیان، مالک باشگاه نساجی: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده است که بخواهم به آن رسیدگی کنم. الهامی با باشگاه نساجی قرارداد دارد و به کار خود ادامه می‌دهد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر